Tilmelding til Hardsyssel

Din fremtid begynder her

Tilmeld dig som elev på Hardsyssel Efterskole og glæd dig til et skoleår med gode udfordringer og fedt fællesskab.

Vi er glade for, at du har valgt at tilmelde dig som elev på Hardsyssel Efterskole.

Det er nemt at tilmelde sig som elev online. Du skal blot huske at udfylde felterne herunder korrekt og besvare så fyldigt som muligt. Felter markeret med * skal udfyldes.

Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi dig og dine forældre et papirbrev med en bekræftelse på din optagelse samt oplysninger om indbetaling af optagelsesgebyr på 1.000 kr. Når dine forældre har betalt optagelsesgebyret, er du endelig tilmeldt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 9746 4733 eller kontoret@hardsyssel.dk

Husk at læse og godkende betingelserne nederst, når du har udfyldt felterne. Tilmeldingen er udfyldt og afsendt korrekt, når du bliver ledt til siden: Tak for din tilmelding.

Vi glæder os til at se dig som elev på skolen.

Vælg det skoleår eleven skal starte på Hardsyssel Efterskole
Vælg hvilket klassetrin eleven skal starte på
Eleven
Oplysninger om elevens skolegang
Andre oplysninger om eleven
Skriv en kort beskrivelse eventuelt i listeform.
Elevens mor/værge
Elevens far/værge
Hvor hørte I første gang om Hardsyssel Efterskole
Vælg gerne flere muligheder.

Betingelser

Når du har sendt din tilmelding til skolen, skal du indbetale et tilmeldingsgebyr på 1.000 kr. (Vi fortæller dig hvordan, når du har sendt tilmeldingen)

Når vi har modtaget tilmelding og tilmeldingsgebyr, sender vi i løbet af 14 dage et brev med en bekræftelse på, at vi har modtaget din tilmelding og dit tilmeldingsgebyr.

I februar før skolestart opkræver vi et depositum på 2.500 kr. Er du tilmeldt senere end februar, opkræver vi depositummet sammen med bekræftelsen på din tilmelding.

Depositummet dækker individuelle udgifter, der ikke er med i skolepengene: Sangbøger, elevtøj, gymnastikdragt, skader og lign. Evt. merforbrug bliver opkrævet særskilt. Evt. overskud bliver udbetalt ved skoleårets afslutning.

Skolen betaler ikke tilmeldingsgebyr og depositum tilbage ved evt. framelding fra skolen inden skolestart.

Prisen for et skoleår er inkl. undervisningsmaterialer, lejrskole og udlandsture. Indbetalingen sker med 10 rater. Første opkrævning er 1. august og sidste opkrævning er 1. maj i skoleåret.

Hvis skoleopholdet bliver afbrudt enten af dig selv eller skolen, betaler forældre/værge den til enhver tid gældende fulde skolepris uden tilskud i fire hele skoleuger efter afbrydelsen (i alt 8.860 kr.)

Ved midlertidig afbrydelse af skoleopholdet til f.eks. ekstra ferie, diciplinær hjemsendelse (tænkepause) eller lignende, betaler du ligeledes den fulde skolepris uden fradrag af tilskud.

Skolen optager elever løbende. Hvis skolen er fyldt, bliver du optaget på venteliste.

Du kan klikke på tilmeldingsknappen, når du har godkendt ovenstående betingelser.